Нептун у Терезах

Вища октава Нептуна у Вагах дає вища бачення гармонії світу і вищий синтез, на цьому рівні дається відповідь на питання про устрій світу і законах його еволюції і стає зрозумілим принцип тотожності цілого і частини (Атмана і Брахмана). Але для того, щоб досягти цього рівня, слід відмовитися від багатьох звичних уявлень, і зокрема, від соціально прийнятих етики та естетики. Тому нижча октава Нептуна проявляється в тому, що ці звичні поняття пливуть, тобто стають ефемерними.

Ті структури і етичні категорії, які попереднього покоління були ясні й очевидні, це покоління не те, щоб заперечує, але частково (щиро) не сприймає, а частково сприймає зовсім по-іншому. При ураженні можлива духовна деградація (при ураженні вищими планетами можлива деградація цілих народів), великі проблеми у вихованні відповідальності перед соціумом, хворобливе ставлення до (професійно необхідної) брехні політиків і дисципліни та насильства армії і поліції.

Над цим поколінням має велику владу суспільну підсвідомість, тому аспекти Нептуна до Урану і особливо Плутону прямо покажуть тенденції його розвитку (наприклад, секстиль до Плутона у Леві зумовив відсутність великих воєн починаючи з 1945 р.).

При негативному розвитку характеру людина стає інфантильним, слезливым, схильним до зрад і розриву відносин, легко втрачає рівновагу і переоценивающим зовнішню привабливість. Він фриволен і нестійкий, витає в хмарах, не упевнений в собі, легко піддається спокусам. При позитивному розвитку характеру людина володіє яскравою інтуїцією, глибоким натхненням і здатністю тонко відчувати душевні стани інших. Він сповнений високих ідеалів, здатний до платонічної любові, дуже витончений в чуттєвих проявах, замріяний і гуманний. У такої людини дуже сильні гуманітарні, естетичні і духовні інтереси. Він любить усе на світі від опери до прози, від окультизму до математики. Він підвищено чутливий і високо емоційний, йому відомі віщі сни, він активний і щасливий у громадській діяльності.

Часом він настільки активно відчуває інших людей, що цілком втрачає віру в самого себе і не в силах розрізнити де закінчуються його думки і переживання і починаються позиції ближніх. Критерій соціальної відповідальності такої людини базується на інтуїтивних уявленнях, а не на прийнятих в суспільстві норми. Така людина здатна інтуїтивно осягати «неписані закони» груп і колективів, що дозволяє йому адаптуватися і стати «своїм» у будь-якій компанії. Контакти з ним міцні і глибокі, оскільки засновані на емоційній інтуїтивної чутливості. Його духовні сприйняття мають широкий діапазон, однак позиції не надто самостійні і вкрай залежні від соціальних стереотипів. Така людина схильна бачити вища в моральному і художньому ритуалі.

Така людина жадає сповідувати релігію справедливості і соціальної рівності. Його ідеали так чи інакше пов’язані з ідеєю братства, загального рівноваги і взаємної відповідальності. Це — убежденнейший конформіст, який зробив ідею рівності вище всіх інших. Він дуже серйозно ставиться до ідеологічних побудов, так як бачить в них засіб упорядкування взаємодій між людьми. Нерідко така людина відмовляється від розвитку нових відносин, чіпляючись за що вже склалися і ототожнюючись з пануючими в суспільстві стереотипами та нормами. Потенційно така людина здатна до вищого бачення гармонії світу, має дар високого синтезу думок і почуттів на основі фундаментальних уявлень про гармонію і порядок.

Порушення краси, врівноваженості та соціальної справедливості викликають у нього интимнейшее почуття глибокого жалю, досить стійкий для того, щоб надовго закабалити людини узами негативного стану. Справжнє насолода такі люди отримують лише від споглядання міри і гармонії. Свою особисту і соціальну етику вони базують на художніх принципах — для них правильно все те, що красиво і елегантно, гармонійно і збалансовано. Такі люди схильні орієнтуватися на думки еліти, яку зазвичай обожнюють. Їх самообмани пов’язані з неправильним розумінням гармонії і недооцінкою всього масиву життєвих чинників. Для насолод їм потрібні тонка гармонія,відчуття належності до еліти і ментальна витонченість. Нерідко взаємні зобов’язання нічого не варті в очах таких людей. Вони схильні розробляти свої моральні позиції на основі особистих інтуїцій, не звертаючи уваги на слова і заклики ближнього. Такої людини завжди цікавить нова концепція відносин і нові погляди на закон, так як він постійно проявляє невпевненість у всьому, що стосується його обов’язків і потреб.

Ставлення до мистецтва дуже витончене і незвичайне. В етичному плані людина завжди тяжіє до гуманізму, альтруїзму, жалю і миролюбства. У той же час можлива непрактичність і слабкість волі, лінь і схильність до зловживання наркотиками. Такі люди нерідко вважають, що людина повинна робити тільки те, що йому подобається. Вони дуже мрійливі, обожнюють поезію й природу, вишукано чуттєві і мають тонкий художній смак. Деколи таку людину надміру тягне до протилежної статі. Він хороший як співробітник і цікавий як партнер, правда з надійністю — великі проблеми. Така людина інтуїтивно осягає глибину і складність соціальних відносин, а його концепція взаємної соціальної відповідальності базується швидше на внутрішньому сенсі, ніж на букві закону.


Залишити відгук