Нептун у Козерозі

Падіння вищих планет — це завжди запитання, дуже важкі для опрацювання. Нептун туманит голову Козерогові, розмиває йому точність бачення ситуації зовнішнього світу і нашіптує десяток тонких тлумачень того, що відбувається, однаково віддалених від істини. Це покоління схильне до містики, його не задовольняють конкретні земні справи і цілі самі по собі, йому потрібно, щоб вони були наповнені таємним або релігійним змістом. Тому нептунианский Козеріг розмиває існували до нього форми організації людей в трудові, національні та політичні спільноти і утворює нові, згуртовані на більш туманних і часто оманливих, хоча і спочатку більш емоційно прийнятних основи.

Конструктивного тут, взагалі кажучи, мало, за винятком того, що розмиваються і гинуть такі жорсткі застарілі форми, з якими (часом дуже довго не могли впоратися більш швидкі планети. Тільки при сприятливих аспектах Плутона і Урану (що відбудеться близько 1992 р., коли Нептун з’єднається з Ураном в Козерозі секстилі до Плутону в Скорпіоні) та великий попередній підготовці можлива ситуація, коли виникнуть спільноти людей, спрямовані на конструктивну діяльність і більш духовні за своїм змістом.

Космічна любов Нептуна проявляється в Козерозі в останню чергу, коли люди вже підготовлені до сприйняття духовного вчення і зжиті основні виразки суспільної підсвідомості і в особливості особистий, сімейний і національний егоїзм. Є надія, що покоління, яке народилося наприкінці ХХ століття під секстилем Нептуна в Козерозі до Плутону в Скорпіоні (1984-1995 рр..) створить типи організації та форми роботи людей, які стануть основою всієї епохи Водолія.

При негативному розвитку характеру формується дуже егоїстичний, підступний і кмітливий до хитрості людина, здатний інтуїтивно вбачати слабкості в оточенні і використовувати їх у кар’єрних цілях. Інстинктивне простір повно неясних імпульсів і дивних бажань, але підсвідомий хаос свідомо дисциплінується і ставиться на службу досягнень. У такої людини завжди багато труднощів в любові, дуже виражене честолюбство, можливий помилковий показний патріотизм і пристрасть до паразитизму. При позитивному розвитку характеру формується особливий інтуїтивно-логічний розум, здатний навіть у найважчих умовах інтуїтивно знаходити правильний вихід. Він вміє займатися тим і так, що незмінно досягає найкращих результатів. Внутрішні сили величезні і майже завжди використовуються такою людиною на користь справи. Він здатний структурувати, оформляти і розмежовувати глибинні, колективні уявлення, що успішно використовується ним у роботі по створенню державних і релігійних утворень спільнот.

Його духовне сприйняття вибудовується на фундаменті глибинного розуміння процесів матеріального світу. Для нього дуже важливо майже екстатичний відчуття грамотного ведення справ. Емоції без особливої праці контролюються розумом, відчуття істинності дуже точне і тонке. Нерідко такі люди скептично дивляться на попередні покоління, прагнуть виробити свою власну систему організації життя. Це переконані аскети, володіють даром найглибшої самодисципліни і прагнуть до практичної реалізації духовних цінностей. Нерідко вони настільки ретельно і жорстко планують майбутнє, що після опиняються в полоні власних прагматичних ілюзій. Самообман пов’язаний з надмірно примітивним розумінням практичних потреб світу і найгіршою формою матеріалізму як філософського, так і етичного. Така людина всіма силами намагається змінити своє бачення і розуміння організаційних форм людської спільноти. Він із задоволенням розмиває і розвіює за вітром неефективну, з його точки зору, організацію сил і засобів і неухильно прагне до вибудовування нових, жорстких форм взаємних відносин і субординації.

Нерідко він страждає із-за неузгодженості своїх планів і наявної реальності. Ніколи людина не дозволяє собі розкіш абстрактної духовності — всі свої плани і ідеали він прагне власними силами втілити в повсякденну реальність. Основна ідея такої людини — необхідність жорсткої духовної дисципліни для реальної зміни світу на краще. Такі люди без туди концентрують величезну духовну енергію на поставлених завданнях і здатні використовувати езотеричні науки в практичному перетворенні життя. Це — переконані иерархисты і законники. Деколи вони бувають дуже догматичними є, негнучкі і заради високих цілей залишають в забутті конкретні потреби людей. В глибині душі ці люди потайливі, песимістичні, бесприютны і як би загнані в кут.

В той же час вони здатні до тривалого прагненню до реалізації ідеалів і високому духовному розвитку, що грунтується на самоконтролі і відмову від зайвого. Вони старанні і традиційні, відповідальні та працьовиті. Їх духовні і поетичні мрії так чи інакше стають органічною частиною повсякденного життя. Вони схильні до вироблення нових форм управління і нових політичних концепцій. Основні перетворення розуміються ними як результат освоєння нових форм організації життя. Вони сповнені сильної віри в себе, розсудливі навіть у вирішенні найбільш тонких і глибоких питань, обдаровані як підприємці і політики, уважні, обережні і безстрашні. Такі люди схильні до впевненого руйнування економічних і політичних засад, але лише в тому випадку, якщо ними інтуїтивно знайдені нові форми упорядкування процесу.


Залишити відгук